انواع مقالات، آموزش ها، اخبار و ...

تفاوت تزریق ژل با فیلر

تزریق ژل و فیلرها تفاوت هایی با هم دارند اما در واقع ژل ها نوعی پرکننده پوست هستند. همه انواع پرکننده های پوستی ژل محسوب نمی شوند. در واقع پرکننده های نیمه دائمی و دائمی از انواع ژل ها هستند. لازم به ذکر است که ژل ها به دلیل عوارض جانبی عموما مورد استفاده قرار نمی گیرند. تزریق فیلر ظاهر طبیعی تری نسبت به تزریق ژل ایجاد می کند. به همه این دلایل، تزریق فیلر این روزها طرفداران بیشتری دارد. تزریق فیلرهای موقت، زیرا فیلرها عموماً از اسید هیالورونیک ساخته می‌شوند که ماده‌ای است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد. استفاده از این ماده برای زیبایی بسیار مفید است.

نتایج تزریق ژل و فیلر چقدر ماندگاری دارد ؟

ماندگاری نتایج تزریق ژل به نوع محصول، ناحیه تحت درمان و البته اثربخشی بدن بیمار بستگی دارد. هر چه عمق تزریق بیشتر باشد و ژل غلیظ تر باشد، اثر آن بیشتر خواهد بود. البته این قانون همیشه درست نیست. برای حفظ نتایج بهتر است چندین بار درمان را تکرار کنید. جراح می تواند در صورت لزوم مقدار و روش تزریق را تغییر دهد تا به نتایج بهتر و ماندگارتری دست یابد. ژل های مبتنی بر اسید هیالورونیک ماندگاری کوتاه تری دارند و به همین دلیل معمولاً این ژل برای بیمارانی که برای اولین بار از این روش زیبایی استفاده می کنند توصیه می شود. اثر این ژل ها بین ۶ تا ۱۸ ماهگی از بین می رود. اثر تزریق به لب کوتاهتر از خط خنده است.

برخی از پرکننده‌های HA، مانند Veluma، ماندگاری بیشتری دارند، اما استفاده از آن ها محدود به مناطق خاصی مانند گونه‌ها است. همچنین ژل های مصنوعی ماندگاری بیشتری دارند زیرا بدن این ژل ها را جذب نمی کند. بنابراین این نوع ژل انتخاب خوبی برای بیمارانی است که از درمان و نتایج آن راضی و مطمئن هستند. در هر صورت باید بدانید که نتیجه تزریق این نوع ژل تا چندین سال روی صورت شما باقی می ماند، پس حتما یک متخصص مجرب و واجد شرایط را برای این کار انتخاب کنید که سبک کار او را دوست دارید.

Related Contents
مطالب مرتبط
ممکن است به مطالب زیر علاقه مند باشید ...
کربوکسی تراپی
کربوکسی تراپی
آموزش, بلاگ, مقالات

کربوکسی تراپی چیست؟ درمان با دی‌اکسید کربن بیشتر با نام کربوکسی تراپی شناخته می‌شود. این روش در درمان سلولیت، تیرگی زیر چشم، ترمیم کلاژن و تخریب رسوبات چربی کاربرد دارد.

اطلاعات بیشتر
پلاسما جت
پلاسما جت
بلاگ, مقالات

با گذر زمان، افراد متوجه اهمیت شادابی پوست و مراقبت از آن در زیبا ماندن چهره می شوند. با توجه به این موضوع، بسیاری از افراد به دنبال داروهای جوان

اطلاعات بیشتر
لیزر موهای زاید
لیزر موهای زاید
آموزش, بلاگ, مقالات

بسیاری از ما بر این باوریم که زیبایی بدن با اصلاح موهای زائد تا حد زیادی تامین می شود، اما با توجه به ترس از عوارض و خطرات ناشی از

اطلاعات بیشتر
Reviews
نقد و بررسی
نظرات کاربران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا